Jag tar vara på sovmornarna

Under de lediga dagarna som varit har jag sovit till kl 11 förutom idag när jag började blöda näsblod helt plötsligt kl 9. Visst, det är skönt att sova ut och vara pigg resten av dagen, men typ halva dan försvinner ju! Det är nog snart dags att inviga min nya veckarklocka jag fick i julklapp om det fortsätter så här!

Det jag är mest nöjd med som jag fick i julklapp är min nya mobil, en smartphone. Den har tangentbord touch spotify och är super!


Idag har jag tänkt att ringa Sixten och fråga om vi kan göra något, som tex peppra några zombies med en kulspruta och besegra mutanter, men än är det nog lite för tidigt att ringa. Hade tänkt sova där emellan också, så jag får nog gå och lägga mig nu. Och bara glömma att vakna vid 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0